0%
100%

Evalvacija izvajalca in predmeta - Page 1

Spoštovani!

Pred vami je anketa o študijskem procesu na fakulteti. Prosimo, da natančno preberete navodila za izpolnjevanje ankete in anketo izpolnite čimbolj objektivno in z razmislekom, saj jo boste izpolnili lahko le enkrat.

Morebitna vprašanja v zvezi z anketo lahko po elektronski pošti pošljete na naslov ime.priimek@fdv.uni-lj.si.

Anketa je anonimna. Vaši odgovori bodo služili za razmislek o potrebnih izboljšavah študijskega procesa. Čeprav vam bo izpolnjevanje ankete vzelo nekaj časa, vas prosimo, da anketo izpolnite, saj bodo rezultati verodostojni le, če bo sodelovalo dovolj študentov.  


Hvala!

Rektor UL
Fakultete za družbene vede
Predsednik študentskega sveta UL
Predsednica študentskega sveta FDV

Jezik:



Jezik

siffaks

nacinstud

letnik

predmet

sifpredm

idprog

program

stkt

izvajalec1

sifizv1

izvajalec2

sifizv2

izvajalec3

sifizv3

izvajalec4

sifizv4

izvajalec5

sifizv5

izvajalec6

sifizv6

izvajalec7

sifizv7

izvajalec8

sifizv8

izvajalec9

sifizv9

izvajalec10

sifizv10

izvajalec11

sifizv11

izvajalec12

sifizv12

Spoštovani!


Pred vami je anketa o pedagoškem delu, s katero želimo izvedeti vaše mnenje o predmetu  in izvajalcih, ki sodelujejo pri predmetu. 

Prosimo, da podate svoje mnenje na način, kot bi sami želeli, da drugi komentirajo vaše delo. Pri podajanju ocene bodite natančni, spoštljivi in konstruktivni. 

Vaši odgovori so zaupni. Povzetki rezultatov in posamezni komentarji v anketi so posredovani izvajalcem študijskega procesa in odgovornim za študijski proces.

Odgovorov v anketi ni možno povezati z identiteto posameznega študenta. Vaši odgovori so pomembni

Študentska anketa je namenjena evalvaciji učiteljev in študijskega procesa v splošnem ter predstavlja eno od izhodišč za izboljšanje študija in dejavnosti, ki so študijskemu procesu v podporo.

Morebitna vprašanja v zvezi z anketo lahko po elektronski pošti pošljete na naslov breda.rues@agrft.uni-lj.si.  


Hvala!  

Rektor UL
Vodstvo Akademije za gledališče, radio, film in televizijo
Predsednik študentskega sveta UL
Predsednica študentskega sveta Akademije za gledališče, radio, film in televizijo

Vaša ocena predmeta nam predstavlja pomembno povratno informacijo za izboljšanje kakovosti študija. Če kljub temu ne želite sodelovati, kliknite gumb "Naslednja stran" in tako zaključite vprašalnik za ta predmet.

– Ocena predmeta

*

Mnenje o predmetu
Ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodnjimi trditvami. 

sploh se ne strinjam

se bolj ne strinjam kot strinjam  niti se ne strinjam, niti se strinjam se bolj strinjam, kot ne strinjam popolnoma se strinjam

nimam dovolj informacij ne želim odgovoriti
Gledano v celoti, sem s predmetom zadovoljen/a.
Različni načini dela pri izvedbi predmeta (predavanja, vaje, seminarji itd.) so usklajeni med seboj.
Način dela pri izvedbi predmeta me spodbuja k samostojnemu razmišljanju.
Študijska literatura in viri (članki, elektronski viri, študijski primeri itd.) dobro pokrivajo vsebine predmeta.
O obveznostih pri predmetu sem pravočasno obveščen/a.
Na spletu so objavljene vse potrebne informacije v zvezi s predmetom.
Sprotno preverjanje znanja pri izvedbi predmeta (v kakršnikoli obliki: kolokvij, test, domače naloge, projekti, seminarji itd.) se mi zdi ustrezno glede na naravo predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj najbolj pozitivnih opažanj, povezanih z izvedbo predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj pomanjkljivosti in predlagajte izboljšave, povezane z izvedbo predmeta.

V začetku marca so se zaradi koronavirusne bolezni COVID-19 študijske obveznosti, ki zajemajo neposreden stik s profesorji in ostalimi študenti, preoblikovale  v izvajanje na daljavo (t.j., preko spletnih orodij ipd.). Prosimo vas, da ocenite, kolikšen delež predvidenih predavanj, seminarjev ali vaj pri tem predmetu  je bilo od začetka uvedbe omejitev (10.3.2020) izveden preko spleta (bodisi v živo bodisi v vnaprej posneti obliki). 

Označite odgovor, ki  je najbližji obsegu, ki je bil izveden preko spleta! Pri tem ne upoštevajte oblik neposrednega pedagoškega dela, kjer izvedba preko spleta ni mogoča  (npr. terenske, laboratorijske ali koreografske vaje). 

V kolikšni meri se strinjate z naslednjimi trditvami:

Sploh se ne strinjam Se ne strinjam Niti se strinjam niti se ne strinjam Se strinjam Popolnoma se strinjam
Izvajalci predmeta so ustrezno poskrbeli za spletni način izvedbe predmeta in vse s tem povezane prilagoditve.
V celoti gledano je bilo pri predmetu zaradi spletnega poučevanja potrebno vložiti več truda, da se je predelala določeno snov

– Ocena izvajalca/ke 

*

Pri nekaterih predmetih ste razdeljeni v več skupin, ki jih poučujejo različni izvajalci, zato vas prosimo, da najprej označite, ali vas je pri tem predmetu poučeval/a ali ne.

– Ocena izvajalca/ke 

*

Mnenje o izvajalcu/ki
Ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodnjimi trditvami.

sploh se ne strinjam

se bolj ne strinjam kot strinjam  niti se ne strinjam, niti se strinjam se bolj strinjam kot ne strinjam popolnoma se strinjam

nimam dovolj informacij ne želim odgovoriti
Gledano v celoti, je delo izvajalca/ke kakovostno.
V predavalnico prihaja dobro pripravljen/a.
Snov podaja na razumljiv način.
Zna vzbuditi zanimanje za predmet.
Spodbuja me h kritičnemu razmišljanju.
Korektno obravnava vse študente.

Prosimo, naštejte nekaj najbolj pozitivnih opažanj, povezanih z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj pomanjkljivosti in predlagajte izboljšave, povezane z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Ali vas je pri tem predmetu poučeval/a ?

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Mnenje o izvajalcu/ki
Ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodnjimi trditvami.

sploh se ne strinjam

se bolj ne strinjam kot strinjam  niti se ne strinjam, niti se strinjam se bolj strinjam kot ne strinjam popolnoma se strinjam

nimam dovolj informacij ne želim odgovoriti
Gledano v celoti, je delo izvajalca/ke kakovostno.
V predavalnico prihaja dobro pripravljen/a.
Snov podaja na razumljiv način.
Zna vzbuditi zanimanje za predmet.
Spodbuja me h kritičnemu razmišljanju.
Korektno obravnava vse študente.

Prosimo, naštejte nekaj najbolj pozitivnih opažanj, povezanih z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj pomanjkljivosti in predlagajte izboljšave, povezane z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Ali vas je pri tem predmetu poučeval/a ?

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Mnenje o izvajalcu/ki
Ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodnjimi trditvami.

sploh se ne strinjam

se bolj ne strinjam kot strinjam  niti se ne strinjam, niti se strinjam se bolj strinjam kot ne strinjam popolnoma se strinjam

nimam dovolj informacij ne želim odgovoriti
Gledano v celoti, je delo izvajalca/ke kakovostno.
V predavalnico prihaja dobro pripravljen/a.
Snov podaja na razumljiv način.
Zna vzbuditi zanimanje za predmet.
Spodbuja me h kritičnemu razmišljanju.
Korektno obravnava vse študente.

Prosimo, naštejte nekaj najbolj pozitivnih opažanj, povezanih z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj pomanjkljivosti in predlagajte izboljšave, povezane z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Ali vas je pri tem predmetu poučeval/a ?

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Mnenje o izvajalcu/ki
Ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodnjimi trditvami.

sploh se ne strinjam

se bolj ne strinjam kot strinjam  niti se ne strinjam, niti se strinjam se bolj strinjam kot ne strinjam popolnoma se strinjam

nimam dovolj informacij ne želim odgovoriti
Gledano v celoti, je delo izvajalca/ke kakovostno.
V predavalnico prihaja dobro pripravljen/a.
Snov podaja na razumljiv način.
Zna vzbuditi zanimanje za predmet.
Spodbuja me h kritičnemu razmišljanju.
Korektno obravnava vse študente.

Prosimo, naštejte nekaj najbolj pozitivnih opažanj, povezanih z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj pomanjkljivosti in predlagajte izboljšave, povezane z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Ali vas je pri tem predmetu poučeval/a ?

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Mnenje o izvajalcu/ki
Ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodnjimi trditvami.

sploh se ne strinjam

se bolj ne strinjam kot strinjam  niti se ne strinjam, niti se strinjam se bolj strinjam kot ne strinjam popolnoma se strinjam

nimam dovolj informacij ne želim odgovoriti
Gledano v celoti, je delo izvajalca/ke kakovostno.
V predavalnico prihaja dobro pripravljen/a.
Snov podaja na razumljiv način.
Zna vzbuditi zanimanje za predmet.
Spodbuja me h kritičnemu razmišljanju.
Korektno obravnava vse študente.

Prosimo, naštejte nekaj najbolj pozitivnih opažanj, povezanih z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj pomanjkljivosti in predlagajte izboljšave, povezane z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Ali vas je pri tem predmetu poučeval/a ?

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Mnenje o izvajalcu/ki
Ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodnjimi trditvami.

sploh se ne strinjam

se bolj ne strinjam kot strinjam  niti se ne strinjam, niti se strinjam se bolj strinjam kot ne strinjam popolnoma se strinjam

nimam dovolj informacij ne želim odgovoriti
Gledano v celoti, je delo izvajalca/ke kakovostno.
V predavalnico prihaja dobro pripravljen/a.
Snov podaja na razumljiv način.
Zna vzbuditi zanimanje za predmet.
Spodbuja me h kritičnemu razmišljanju.
Korektno obravnava vse študente.

Prosimo, naštejte nekaj najbolj pozitivnih opažanj, povezanih z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj pomanjkljivosti in predlagajte izboljšave, povezane z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Ali vas je pri tem predmetu poučeval/a ?

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Mnenje o izvajalcu/ki
Ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodnjimi trditvami.

sploh se ne strinjam

se bolj ne strinjam kot strinjam  niti se ne strinjam, niti se strinjam se bolj strinjam kot ne strinjam popolnoma se strinjam

nimam dovolj informacij ne želim odgovoriti
Gledano v celoti, je delo izvajalca/ke kakovostno.
V predavalnico prihaja dobro pripravljen/a.
Snov podaja na razumljiv način.
Zna vzbuditi zanimanje za predmet.
Spodbuja me h kritičnemu razmišljanju.
Korektno obravnava vse študente.

Prosimo, naštejte nekaj najbolj pozitivnih opažanj, povezanih z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj pomanjkljivosti in predlagajte izboljšave, povezane z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Ali vas je pri tem predmetu poučeval/a ?

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Mnenje o izvajalcu/ki
Ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodnjimi trditvami.

sploh se ne strinjam

se bolj ne strinjam kot strinjam  niti se ne strinjam, niti se strinjam se bolj strinjam kot ne strinjam popolnoma se strinjam

nimam dovolj informacij ne želim odgovoriti
Gledano v celoti, je delo izvajalca/ke kakovostno.
V predavalnico prihaja dobro pripravljen/a.
Snov podaja na razumljiv način.
Zna vzbuditi zanimanje za predmet.
Spodbuja me h kritičnemu razmišljanju.
Korektno obravnava vse študente.

Prosimo, naštejte nekaj najbolj pozitivnih opažanj, povezanih z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj pomanjkljivosti in predlagajte izboljšave, povezane z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Ali vas je pri tem predmetu poučeval/a ?

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Mnenje o izvajalcu/ki
Ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodnjimi trditvami.

sploh se ne strinjam

se bolj ne strinjam kot strinjam  niti se ne strinjam, niti se strinjam se bolj strinjam kot ne strinjam popolnoma se strinjam

nimam dovolj informacij ne želim odgovoriti
Gledano v celoti, je delo izvajalca/ke kakovostno.
V predavalnico prihaja dobro pripravljen/a.
Snov podaja na razumljiv način.
Zna vzbuditi zanimanje za predmet.
Spodbuja me h kritičnemu razmišljanju.
Korektno obravnava vse študente.

Prosimo, naštejte nekaj najbolj pozitivnih opažanj, povezanih z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj pomanjkljivosti in predlagajte izboljšave, povezane z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Ali vas je pri tem predmetu poučeval/a ?

 – Ocena izvajalca/ke 

Mnenje o izvajalcu/ki
Ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodnjimi trditvami.

sploh se ne strinjam

se bolj ne strinjam kot strinjam  niti se ne strinjam, niti se strinjam se bolj strinjam kot ne strinjam popolnoma se strinjam

nimam dovolj informacij ne želim odgovoriti
Gledano v celoti, je delo izvajalca/ke kakovostno.
V predavalnico prihaja dobro pripravljen/a.
Snov podaja na razumljiv način.
Zna vzbuditi zanimanje za predmet.
Spodbuja me h kritičnemu razmišljanju.
Korektno obravnava vse študente.

Prosimo, naštejte nekaj najbolj pozitivnih opažanj, povezanih z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj pomanjkljivosti in predlagajte izboljšave, povezane z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Ali vas je pri tem predmetu poučeval/a ?

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Mnenje o izvajalcu/ki
Ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodnjimi trditvami.

sploh se ne strinjam

se bolj ne strinjam kot strinjam  niti se ne strinjam, niti se strinjam se bolj strinjam kot ne strinjam popolnoma se strinjam

nimam dovolj informacij ne želim odgovoriti
Gledano v celoti, je delo izvajalca/ke kakovostno.
V predavalnico prihaja dobro pripravljen/a.
Snov podaja na razumljiv način.
Zna vzbuditi zanimanje za predmet.
Spodbuja me h kritičnemu razmišljanju.
Korektno obravnava vse študente.

Prosimo, naštejte nekaj najbolj pozitivnih opažanj, povezanih z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj pomanjkljivosti in predlagajte izboljšave, povezane z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Ali vas je pri tem predmetu poučeval/a ?

 – Ocena izvajalca/ke 

*

Mnenje o izvajalcu/ki
Ocenite, v kolikšni meri se strinjate s spodnjimi trditvami.

sploh se ne strinjam

se bolj ne strinjam kot strinjam  niti se ne strinjam, niti se strinjam se bolj strinjam kot ne strinjam popolnoma se strinjam

nimam dovolj informacij ne želim odgovoriti
Gledano v celoti, je delo izvajalca/ke kakovostno.
V predavalnico prihaja dobro pripravljen/a.
Snov podaja na razumljiv način.
Zna vzbuditi zanimanje za predmet.
Spodbuja me h kritičnemu razmišljanju.
Korektno obravnava vse študente.

Prosimo, naštejte nekaj najbolj pozitivnih opažanj, povezanih z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

Prosimo, naštejte nekaj pomanjkljivosti in predlagajte izboljšave, povezane z delom izvajalca/ke pri izvedbi predmeta.

V  drugem semestru 2019/20 se je zaradi pandemije COVID-19  povečala uporaba spletnih oblik poučevanja. Ocenite, pri koliko predmetih so izvajalci vsaj enkrat uporabil spodaj navedene oblike spletnega poučevanja.

Upoštevajte skupno uporabo teh oblik poučevanja od začetka uvedbe omejitev (10.3.2020).

Pri nobenem predmetu Pri nekaj predmetih Pri polovici predmetov Pri večini predmetov Pri vseh predmetih
E-učilnica (Moodle, Studis ipd.)
Razprave v e-učilnici ali v drugem spletnem forumu
Posredovanje spletnih gradiv, člankov, prosojnic za samostojen študij
Vnaprej posneta video predavanja
Video-konferenčna predavanja (npr. Zoom, MS Teams, Vox ipd.)
Interaktivna video-konferenčna srečanja (npr. razprave, predstavitve študentov)
Spletni kvizi in testi za preverjanja znanja

Ocenite, kako učinkovite so bile pri nadomeščanju neposrednih oblik pedagoškega dela "v živo"  naslednje oblike spletnega poučevanja? 

sploh ni bilo učinkovito ni bilo učinkovito ni bilo niti učinkovito niti neučinkovito bilo je učinkovito  bilo je zelo učinkovito
E-učilnica  (Moodle, Studis ipd.)
Razprave v e-učilnici ali v drugem spletnem forumu
Posredovanje spletnih gradiv, člankov, prosojnic za samostojen študij
Vnaprej posneta  video predavanja (npr. razprave, predstavitve študentov)
Video-konferenčna predavanja (npr. Zoom, MS Teams, Vox ipd.)
Interaktivna video-konferenčna srečanja (npr. razprave, predstavitve študentov)
Spletni kvizi in testi za preverjanja znanja

V kolikšni meri menite, da lahko kombinacije različnih oblik poučevanja preko spleta nadomestijo predavanja, seminarje, vaje in druge neposredne oblike dela s študenti "v živo"?

Pri tem ne upoštevajte oblik neposrednega pedagoškega dela, kjer izvedba preko spleta ni mogoča (npr. terenske, laboratorijske ali koreografske vaje).

Katere spremembe v izvajanju študijskega procesa, ki so se uvedle kot posledica pandemije COVID-19, bi bilo po vašem mnenju smiselno ohraniti tudi v obdobju po koncu pandemije? 

Kaj so bile na osnovi vaših izkušenj glavne težave pri (povečani) uporabi oblik spletnega poučevanja zaradi pandemije COVID-19? 

Odgovorili ste na vsa vprašanja v tej anketi. Hvala za sodelovanje.

Način:NormalenCelostranski

Trenutno ste v predogledu ankete!
Odgovori se ne bodo shranili v bazo!

Jezik:

Omogoči komentarje in shranjevanje testnih podatkov

Predogled - podatki se ne shranjujejo.
OPOZORILO: Za pravilno delovanje strani omogočite JavaScript v brskalniku oz. nadgradite vaš brskalnik na novejšo verzijo. Več >>